Toimitusehdot

Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen toimitusehtoihin.

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 14.4.2018 alkaen.

Verkkokauppa

Tassutar

Pyhäjärventie 1

27800 Säkylä

info(at)tassutar.fi

044-0300407

2195171-0

Tassutar myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, tarvikkeissa ja vaatteissa 24%, ruoissa, herkuissa ja lisäravinteissa 14%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi, mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto Lasku ja Osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30-3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 45 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutetassasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3kk, 6kk, 9kk, 12kk, 18kk, 24kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10-10.000 euron ostoksille. Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/kuluttajille/hinnasto

Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Tassuttaren yleiset ehdot.

Noutopisteellä on mahdollista maksaa kortilla tai käteisellä.

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät postitus- ja pakkauskulut. Ilmainen toimitus yli 100e tilauksiin, Postin kotipaketilla ilmainen toimitus yli 150e.

Toimituskulujen hinnat:

Ärräpaketti 5,90e

Postipaketti noutopisteeseen:

0-30kg 5,90e

Postin kotipaketti:

0-30kg 13,90e

Matkahuollon Lähellä-paketti:

0-30kg 9,90e

Isommat tilauserät toimitetaan Matkahuollon kautta. Valitse toimituksessa nouto, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse.

Nouto Tassuttaren noutopisteeltä on aina ilmainen. Valitessasi noudon, otathan tilauksen teon jälkeen yhteyttä Tassuttareen, joko puhelimitse 044-0300407(soittamalla tai viestillä) tai sähköpostitse info@tassutar.fi ja sovitaan noutoaika. Noutopisteellä on mahdollista maksaa kortilla tai käteisellä.

Toimitusaika

Postitamme tilauksesi 1-3 arkipäivän kuluessa.

Jos ostoskorissasi on varastosta loppuneita tuotteita, ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä teille tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästyksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut odottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta tilauksen saatuasi, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

ASIAKASPALVELU

Tassutar

Pyhäjärventie 1

27800 Säkylä

info(at)tassutar.fi

044-0300407

Vaihto- ja palautusoikeus

Tuotteillamme on 14vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Vaihdettavan tai palautettavan tuotteen on oltava moitteettomassa kunnossa ja käyttämätön. Esim. vaatetta saa sovittaa oikean koon varmistamiseksi, mutta käyttö ulkona on kielletty.

Asiakas vastaa vaihto- ja palautuskustannuksista. Tuote/tuotteet on pakattava asianmukaisesti. Otathan yhteyttä Tassuttareen, mikäli haluat vaihtaa/palauttaa tuotteita.

Tilauksen peruminen

Tilattu tuote on ostopäätös.

Tilauksen voi myös peruuttaa, jos tilausta ei ole vielä toimitettu. Otathan välittömästi yhteyttä Tassuttareen.

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutus-/palautusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Ongelmatilanteissa ota yhteyttä Tassuttareen, tiedot ylempänä.

Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, tee välittömästi asiasta reklamaatio Postille.